Tuesday, 20 December 2011

H2O

ASSALAMUALAIKUM......

semalam ade pengumuman kate nye paip air kat blok cendi pecah, jadinye 1 kpz(nme singkatan kolej aku) akan ade gangguan air. malam semalam aku ade tadah air, tapi cuma 1 baldi je la, hehehheee.....
pagi tadi masih ade air, jadi mandi mcm biase, aku balik dari kelas dalam kol 11 air da mule kecik. masuk petang dalam kol 6, memang da takde air langsung, kebetulan hujan pulak, hujan pulak yang xbape lebat dan lame, so aku pon ape lagi bedal la mandi hujan ( da kate xde air kan, alasan, hehehheee.....)

so abes mandi hujan g makan, sebab tadi hujan so aku amek la sup ngan nasi putih, nak panaskan badan, sekarang nie kenyang sangat2, so skunk nga pikir esok nak mandi kat mane, ade jiran aku ajak g mandi kat masjid, aku pon tak tau la guane, kite nengok la sok ape yang jadi, nasib la kelas aku sok kol 9 pagi, yakde la tegopoh2 sangat..

petang besok aku ade kuiz, jadi sekarang aku nak study, so bye~

--------TQ bace--------

No comments:

Post a Comment