Saturday, 13 August 2011

lovely dendrobium

ok hari nie start cm moody skit (biase la pompuan), pagi2 wt keje rumah and so, lallalalaaaa.....
so sam petang hari pon nmpk  mendung, dengan segeranye g angkat baju di ampaian, dan mate terus tertancap (betl ke ejaan camnie, bedal je la) pada orkid yg da lame aku tunggu die berbunge, Dendrobium crumenatum atau name biase nye orkid merpati, cilok dr umh atok, pastue ikat kat pokok durian kat umah lame, nie da pindah campak je kat pokok Rhapis excelsa (aku xingt la nme comment die ape), elok pulak die tumbuh so biar je la, hihihiiiii.....


ini la die orkid merpati
(wangi ooo wa ckp lu)


aku suke pokok nie sbb die snang jage, ko crik je pokok hos die, agak2 yg sihat 2, ikat leklok, kemas2, pastue biar je (care yg krg berhemat, ade ke claim tanam padahal siram pon x), tgah2 sbok tgkp gmb da siap publish jat fb g, den adek aku tegur, ade bnd la kat bju, so aku pon tgk la ingt kan habuk ke ape, rupe nye ULAT !!!!!!
my biggest fear, melompat 1 meter mak uolz, sakit jantung kejap, cpt2 soh adek buang, yg best nye adek boleh ckp ginie,

(H: adek , A: aku )

H : ingtkan cendol tp, tp cm pelik sbb cendol 2 hujung die wane lain (ulat 2 kebetulan wane ijau n ade  
      sesungut bagai)
A : ade cendol pulak, tau la pose, xkan la ulat pon bole jd cendol
H : tue la pelik jugak, sebab cmner pulak cendol bole melekat
A : bile mase pulak akak makan, kan puase.....

untk makluman adek bru darjah 6, waktu kejadian kol 3 ptg, so moral of the story, jgn aek pikir nk makan je, sampai ulat pon bole jd cendol

No comments:

Post a Comment